Litt info / status / dugnader / Regelkveld 11. mai

Av: Eleonore Rønneberg  |  Publisert: 1. mai 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Dugnad for raking av pukk etc etter vårflommen skjer onsdag - ta kontakt med Yngve om du kan delta.Vi inviterer til regelkveld den 11. mai i klubbhuset kl. 18:30 -- endringer fra 1/1-23.Før det har vi ekstra åpningstilbud i shop fra kl 16 - 18.

Litt info / status / dugnader / Regelkveld 11. mai

Drivingrangen åpner onsdag med ballmaskin i drift – vi regner med at vi da kan plukke baller med ballplukkeren.

Dugnad raking på fairway 9 og 4 etter tiningen i vår.  Yngve organiserer, tidspunktet er onsdag 3. mai.
Ta kontakt med han på 481 23 057 for avtale om tidspunkt og hva dere må ta med av river etc.

Dugnad Vask av klubbhus og shop.
Eleonore organiserer, tidspunkt fastsettes når vi vet hvem som blir med. Ta kontakt med henne på 909 80 657 for å avtale tidspunkt.

Dugnad raking og oppussing etter vinteren fastsettes når vi vet mere om når vi kan åpne.

Dugnad bunkere / de som ikke skal rehabiliteres fastsettes når vi vet mere om når vi kan åpne.

Utbedring av bunkere iht vedtak på årsmøtet bestemmes når vi får oversikt når de er isfrie og tørket opp.

Invitasjon til torsdag 11. mai Golfregler
Ekstra gode åpningstilbud i shop fra 16 – 18.
Kaffeservering
Regelkveld i klubbhuset fra kl. 18:30 – vesentlige endringer fra 1/1-2023