Sesongavslutning lørdag 2. oktober 12:00 - 17 Seniorgolfen

Av: Eleonore Rønneberg  |  Publisert: 25. september 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Turnering, Surprise og avslutning på Klubbhuset. Du kan godt komme på avslutninga selv om du ikke deltar i turneringa. Av hensyn til bevertning (bestille pizza og kjøpe brus) og planlegging av turneringa ønsker vi å vite hvor mange som kommer.

Invitasjon til sesongavslutning lørdag 2. oktober 12:00 - 17:00

Som tidligere annonsert blir det årsavslutning for Seniorgolfen lørdag 2. oktober med turnering, Surprise og avslutning på Klubbhuset.  Du kan godt komme på avslutninga selv om du ikke deltar i turneringa.  Av hensyn til bevertning (bestille pizza og kjøpe brus) og planlegging av turneringa ønsker vi å vite hvor mange som kommer.

Påmelding i GolfBox
Turneringa er lagt ut i GolfBox og påmeldingsfristen er satt til fredag 1. oktober kl 15:00.  Det er fint om du melder deg på i GolfBox.

Program:
12.00:    Avslutningsturnering
Texas Scramble med tre spillere på hvert lag over 9 hull (Front).  Dette går i korthet ut på:
  • Spillerne slår ut hver sin ball og velger deretter hvilken av ballene de vil spille videre på, og spiller videre fa dette punktet med hver sin ball.  Slik fortsetter spillet til ballen er i hullet.
  • Hver av spillerne må i løpet av runden ha minst ett tellende utslag.  Laget velger selv slagrekkefølgen uavhengig av hvem sin ball det spilles videre på.

Vi vil sette opp jevne lag, det vil si lag med tilnærmet samme handicapsum.  Laget får tildelt slag etter parets handicapsnitt og banens slopetabell.  Startavgift 100 kroner som betales til konto: 1604.04.81587.
Det blir som vanlig en femdelspremiering.

Det blir shotgunstart med utslag 12:00 og 12:10.

Umiddelbart etter turneringa er det lagt opp til Surprise på hull 1.

15.00   Avslutning i Klubbhuset med pizza og brus
1.       Premieutdeling:
  • Dagens turnering
  • Order of Merit
  • Eclectic Brutto
  • Eclectic Netto
  • Individuelt Matchplay
2       Oppsummering sesongen 2021
  • Aktiviteter
  • Økonomi
3      Planlegging av sesongen 2021
  • Innspill i forhold til aktiviteter
  • Antall lag i Lagserien?
4.      Eventuelt

17.00    Da skal vi i hvert fall være ferdig!

Velkommen!

Med golfhilsen