Trener / pro 2021

Av: Eleonore Rønneberg  |  Publisert: 14. april 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I år skal Lars Herman være trener/pro hos oss. Vi er glad for å ønske Lars Herman velkommen til oss. Han vil ha timer på onsdager og torsdager annenhver uke. Gabbi vil være med på VTG kurs, men ellers har hun nok å gjøre da Monica jobber med jenteprosjekt i NGF.

Mitt navn er Lars Herman Ørbeck, jeg er 27 år gammel og kommer fra Hamar. Jeg vil i sesongen 2021 være trener ved Mjøsen golfklubb. Jeg er utdannet ved PGA linja på Elverum. Mitt ønske som trener er at du som utøver skal ha det gøy på banen og ikke nødvendigvis bli verdens beste spiller. Jeg vil guide deg i en retning som gjør golf artig og få deg til å kjenne på mestringsfølelsen. Jeg er tilgjengelig onsdag og torsdag for protimer på klubben.
Jeg kommer til i å tilby protimer og gruppe treninger. Og hvis det er av interesser vil jeg kunne tilby course management, som innebærer litt banestrategi for å senke scoren din ute på banen. Gleder meg til å møte dere og starte med sesongen.
Lars Herman Ørbeck