Det er fortsatt vinter, forberedelser foregår

Av: Eleonore Rønneberg  |  Publisert: 20. mars 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det er fortsatt mye snø på banen og det er ikke observert is. Forberedelser pågår. Steinar rigger maskiner, skifter filter, sliper og forbereder. Varer kommer i shopen og vi forbereder sesongen. Forslag til attraktive siktemål på drivingrangen imøteses.Medlemsmøte ble avholdt 15. mars og komiteens forslag ble presentert. Det var for stor usikkerhet med priser og det ble besluttet at styret fortsetter arbeidet for å finne løsninger.

Styrets forslag til årsmøtet var:
Det opprettes en komite: «Vurdering av sikkerhet og tiltak på hull 9».
Medlemmer:
Leder Terje Myrvang         Representant for styret og leder av sportslig
Terje Lindholm                    Forslagsstiller vedr. hull 9
Pål Melbye                           Anleggssjef i NGF
Einar Martinsen                  Grunneier
Steinar Martinsen              Head Greenkeeper

Deres forslag ble presentert på medlemsmøtet den 15. mars.
Det manglet fortsatt priser for at forslaget skulle ha med alle kostnadselementer med bekreftede priser..
Etter en del diskusjoner, ble forslaget oversendt styret til videre behandling. Det var kunn kostnadsestimert for det innkomne forslaget til årsmøtet og ingen alternativer.

Det jobbes med forberedelser i verkstedet - Steinar skifter filter, sliper og forbereder slik at alle maskiner står klare.

Snøen ligger stabilt og Steinar har ikke observert noen isdannelser. Spennende å se om det holder seg bra utover og at forsøket med plastdekking er vellykket.

Varer kommer i shop og der blir det forberedelser ganske snart.
Drivingrangen og overbygget står klart når rangen blir snøfri. Ideer til gode siktemål imøtesees.

Vi ser fram til en flott sesong med stor aktivitet.