Fortsatt vinter - tross mye smelting noen dager

Av: Eleonore Rønneberg  |  Publisert: 10. mars 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det er kuldegrader og smeltingen har avtatt. Det er fortsatt snø på hele banen. Snøen har ligget stabilt og det var svært kaldt i perioder. Temperaturen på måleren ved siden av greenen på hull 2 viser stabil temperatur nede i bakken og er som tidligere vintre.

Steinar jobber med forberedelse av maskiner og utstyr for sesongen. Foreløpig ser det ut som overvintringen har vært stabil.

Vi har allerede 14 påmeldte til første kurset som er 27. og 28. april.

Kontingent blir utsendt til de fleste kommende uke. Noen av de som har hatt intro og var nybegynnere for 2 år siden, vil få mail hvor de blir påminnet om valg av medlemskategori.

Vi holder dere orientert om utviklingen og hva som skjer fremover.