Sesonghjelp til Steinar

Av: Eleonore Rønneberg  |  Publisert: 7. februar 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi søker greenkeepere som ønsker å bidra til at vi får et flott golfanlegg. Hvis du ikke har erfaring fra tidligere, gir vi opplæring etter behov. Søknad sendes post@msgk.no

Sesongarbeider på Mjøsen Golfbane for 2022 ønskes

Oppgavene består i stor grad annet av klipping og vedlikehold av de ulike områdene på golfbanen, hvor det brukes ulike maskiner, alt fra mindre kantklippere til store spesialklippere.

I tillegg kommer forefallende arbeid på og rundt banen og på golfklubbens øvrige områder.

Noe helgearbeid må påregnes.

Vi ser etter deg som:

Er pliktoppfyllende, strukturert og ryddig

Har respekt for sikkerhets- og kvalitetskrav.

Jobber godt både selvstendig og i team og er villig til å yte litt ekstra i en hektisk arbeidshverdag. Snakker norsk/skandinavisk språk, og/eller engelsk ?

Mjøsen Golfklubb tilbyr:

Heltids stilling i perioden 1. april til 30. september 2022 med mulighet for forlengelse.

Spørsmål om stillingen kan rettes til head greenkeeper Steinar Martinsen tlf. 415 10 411 eller styrets leder Eleonore Rønneberg tlf. 90980657.

Søknad sendes: post@msgk.no