Velkommen til «Prøv Golf i 30 dager»

Av: Eleonore Rønneberg  |  Publisert: 15. juni 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I 30 dager får du spille så mye du vil på Mjøsen golfklubb, så lenge du spiller sammen med en som allerede er «golfer» og medlem i Mjøsen GK.

Hva mener vi med å være golfer?

I Norge betyr det at man har tatt «veien til golf»-opplæringen OG at man er medlem i en golfklubb, denne kombinasjonen gir deg lov til å spille golf på andre baner i Norge (som regel mot en liten avgift, eller greenfee som det kalles)
Dersom du etter 30 dager merker at du også vil bli en golfer, er det to måter å få få til dette på.
Enten ved å delta på et «Veien til golf»-kurs i regi av Mjøsen eller en annen klubb. Hvis du tar kurset hos Mjøsen og melder deg inn i klubben, trekker vi de 500 kr som du allerede har betalt fra prisen på kurset/medlemsskapet.
Den andre metoden er å få opplæring av proen i Mjøsen (Lars Herman Ørbeck) eller en av de tre trenerne (Terje Myrvang, Kjetil Ekern eller Kai Kalve), for deretter å melde deg inn i Mjøsen golfklubb.
Dette kan du få ved å delta på treninger med proen, ved å bestille deg protimer, delta på de gratis nybegynnertreningene osv. Da må du huske på er at vi bruker treningskortet som du nå får utdelt til å spore hvilke temaer du har fått opplæring om! Kortet leverer du til klubben sammen med innmeldingsskjemaet når du er klar!
Da koster det prisen av medlemsskapet (rabattert) + eventuelt det du bruker på protimer/gruppetimer osv.

Finn ut hvordan