Vi gratulerer Helge Wangen med velfortjent heder

Av: Eleonore Rønneberg  |  Publisert: 21. september 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Mjøsens GK medlem Helge Wangen tildelt NSG Hedersmerke og æresmedlemskapEtter mange år som styreleder i NSG påtok Helge O: Wangen seg rollen som «datageneral» og utvikler av et mer lettkjørt og oversiktlig system for OOM-føring.I tillegg tok han også plass i ESGA som styremedlem og har gjort en formidabel ryddejobb ikke minst på ESGAs hjemmeside spesielt og i organisasjonens kommunikasjons-struktur generelt.Helge var sentral i ESGA mesterskapet i 2016 i Vestfold og han er også leder for prosjektkomiteen som skal arrangere ESGA Super Senior og Masters i Norge 2023.

Helge Wangen tildelt NSG Hedersmerke og æresmedlemskap

Mer info på NSG's sider